חוקר פרטי - בגידות

אנו מתמחים בחקירות פרטיות בתחום בגידות בין בני זוג, תוך שמירה על דיסקרטיות מלאה ועבודה במסגרת החוק. המטרה שלנו היא לספק ללקוחותינו ממצאים מהימנים ומדויקים, לחשוף את האמת, ולהעניק מענה מהיר וזמין 24/7 לכל שאלה או בקשה.

חוקר פרטי - Expert Detective

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

גילוי בגידה בזמן אמת

תחום החקירות הפרטיות, במיוחד בתחום בגידות בני זוג, הינו תחום מורכב ורגיש הדורש מקצועיות ודיסקרטיות. אנו מתמחים בביצוע חקירות אישות, מעקב אחר בן/בת זוג, איתור נעדרים ונכסים, וניהול סכסוכים אישיים ומוסדיים. השירותים שלנו מתפרסים ברחבי הארץ ובעולם, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ושיטות חקירה חוקיות ואתיות.

אנו מציעים שיתוף פעולה עם עורכי דין המתמחים בדיני משפחה כדי להבטיח שהלקוחות שלנו יקבלו ייעוץ משפטי מוסמך במידת הצורך. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו ממצאים מדויקים ומהימנים, תוך שמירה על סודיות מוחלטת ומתן מענה מהיר וזמין 24/7.

הצוות שלנו פועל מתוך הבנה ורגישות לסיטואציות האישיות של הלקוחות, ומתחייב לספק שירות אמין ומקצועי, המותאם לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שירותי חקירה ומעקב בגידות

המטרה של ניהול מעקב בגידות היא לאסוף מידע בצורה דיסקרטית, לספק הוכחות או לתעד פעולות ללא ידיעת הנבדק. חוקר פרטי מיומן יכול לעקוב אחר בן/בת זוג החשוד/ה בבגידה ולחשוף מידע קריטי הודות לכישוריו המתקדמים, טכנולוגיות חדשניות ותשומת לב לפרטים הקטנים. מעקב כזה יכול להימשך מספר ימים או שבועות, בהתאם לצורך, עד להשגת המידע הדרוש.

אנו מתמחים במעקבים ותצפיות, בארץ ובחו"ל, ומספקים ללקוחותינו תיעוד קביל בבית המשפט תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובאופן חוקי.

תרחישים למעקב בתחום הבגידות

  • מעקב אחר בן/בת זוג החשוד/ה בבגידה.
  • תיעוד ותפיסה של מפגשים חשודים.
  • איסוף ראיות לביהמ״ש לצורך תביעות גירושין.
  • תיעוד קשרים והתקשרויות חשודים.

חקירות בגידות בכיסוי

כאשר יש צורך לחשוף מידע נסתר שידוע רק לאובייקט החקירה, חקירת בגידות בכיסוי עשויה להיות כלי חיוני. בשיטה זו, החוקר בונה סיפור כיסוי מלא המתאים לנסיבות החקירה, האובייקט וסביבת העבודה, כדי להתקרב לנבדק ללא חשד.

בעזרת חקירת כיסוי ניתן לחשוף בגידות, גניבות, והעברת מידע למתחרים, כמו גם התנהגויות פסולות אחרות כגון הטרדות מיניות או ניצול משאבי החברה. החקירות מתבצעות בדיסקרטיות מלאה, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לתיעוד ותפיסה, הכול בהתאם לחוק החוקרים הפרטיים.

חקירה זו מספקת ראיות קבילות בבית המשפט, ומביאה לידיעתכם את ההתנהלות האמיתית של הנבדק/ת, ובכך מאפשרת קבלת החלטות מושכלת.

תחום דיני המשפחה

שירותי מעקב דיסקרטיים בחשד לבגידה או העלמת רכוש.

  • סכסוכי ירושה ובחינת צוואות
  • ניכור הורי
  • בדיקת בני נוער בשימוש בסמים / התעללות
  • הורים מבוגרים

מי אנחנו

אבי בן זיקרי  

חוקר פרטי מוסמך בעל רישיון  ממשרד המשפטים, עובד כחוקר כבר למעלה מ- 15 שנים, מחזיק בכל סוגי הרישיונות הרלוונטיים ובנוסף, משמש גם כמגשר מוסמך, מה שמעניק לו יכולת לסייע במצבים רגישים ומורכבים.

איל בן חמו 

בעל ניסיון רב של 32 שנים במשטרת ישראל כחוקר ומדריך במכללה הלאומית לשוטרים בתחום החקירות. מתמחה בביצוע חקירות פליליות. מיומן בפיתוח אסטרטגיות חקירה, ביצוע מעקבים ניתוח ראיות ואיסוף מודיעין.

שאלות נפוצות

זכרו לפני שאתם בוחרים חוקר פרטי בדקו את רישיונו מטעם משרד המשפטים.

כל חוקר פרטי אמור להיות רשום כבעל רישיון ממשרד המשפטים.

בדקו את ניסיונו המקצועי של החוקר בשוק (באיזה משרדים הוא עבד, באיזו יחידה הוא שירת, מה הם האמצעים העומדים ברשותו)

המלצות: הכי נכון לבקש המלצות מהחוקר.

טווח המחירים נע בין 300 ש"ח ל 800 ש"ח לשעת מעקב ועוד 12 ש"ח לקילומטר מעקב.

משרד החקירות שלנו כולל ניסיון רב ואינספור פרויקטים מוצלחים. אנו עובדים עם טובי המומחים בשוק החקירות.

הטכנולוגיה בה אנו משתמשים היא המתקדמת ביותר.

כמו כן שיפרנו את יכולתנו במשך השנים, למדנו על שיטות חקירה ומעקב חדשות שלא קיימות בישראל.

חוקר פרטי יכול לסייע לכם במצבים בהם אתם חושדים ששיקרו עליכם, בגדו בכם או גנבו אתכם. חוקר פרטי מסייע גם בתחום המשפטי.

דילוג לתוכן